آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

مدارک تحصیلی

 مدارک تحصیلی به در خواست فرزاد عزیز:

 دیپلم

Diploma

فوق دیپلم

associate's degree

لیسانس

 Bachelor of

فوق لیسانس

Master of

دکترا

Ph.D. (Doctor of Philosophy)

*برای لیسانس و فوق لیسانس بعد از Of می توان رشته مورد نظر را آورد 

مانند:

لیسانس رشته‌های علوم انسانی (مثل زبان،...)

B.A. (Bachelor of Arts)

لیسانس رشته‌های علمی و فنی (مثل ریاضی،...)

B.S. (Bachelor of Science)

فوق لیسانس رشته‌های علوم انسانی (مثل زبان،...)

M.A. (Master of Arts)

فوق لیسانس رشته‌های علمی و فنی (مثل ریاضی،...)

M.S. (Master of Science)

نظرات 8 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://quietseashore.blogsky.com

thanks
very good and useful

خواهش می کنم دریا جان.

فرزاد پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

wooooooooow
مرسی
مرسی
فکر نمیکردم به این زودی جواب بگیرم
خیلی خیلی ممنون
کمکم کردی شدییییییید
تشکر تشکر
میگم راجع به رایتینگ جزوه ای چیزی هس بزاری واسه دانلود که همه فنون رایتینگ رو از زبان ساده شروع کرده باشه به گفتن؟؟؟؟

خواهش می کنم.
چشم اگه بیدا کردم حتما میذارم.

محمد شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://parakeet.blogfa.com

سلام . فکر کنم از in استفاده می کنن

Are you sure??????

مهسا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

مهسا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام کیاندخت عزیز
متشکر واقعا مطلب مفیدیه
من یکی از نویسندگان وبلاگ دهکده زبان هستم احتمالا دهکده بخشی تحت عنوان free discusionداشته باشه از اونجایی که شما یکی از خوانندگان خوب دهکده هستید میخواستم نظرتون رو در مورد موضوعاتی که میتونه برای بحث براتون جالب باشه رو بپرسم ؟خوشحال میشم نظرت رو به ایمیلم بفرستی
با سپاس

لطف داری عزیزم.
چشم حتما

مهسا جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
من همچنان منتظر نظر موثرتون هستم

ok.

mehrcharge جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://berroz.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
مطالب شما هم در نوع خودش جالب و در عین حال ابتکاری هست ...
وبلاگتون رو جز پیوندها قرار دادم خوشحال میشم شما هم
سایت www.mehrcharge.com رو لینک کنید چون درآمد این سایت تقدیم میشه به نیازمندان که توسط دوستی در بهزیستی راه اندازی شده ...

محمد چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://parakeet.blogfa.com

bachelor's in . بدون s' معنی نداره. میشه عزب

من فکر می کنم اشتباه می کنی محمد جان.
bachelor of میشه کارشناسی.
اما bachelors in میشه دارای مدرک کارشناسی در

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد