آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

Questions(سوال)

سلام ،کاربران گرامی

این پست ثابت است و شما می توانید هر سوالی که درباره زبان انگلیسی دارید را بپرسید و من پاسخ خواهم داد.  

جهت ساختن باوربوینت زبان انگلیسی درخواست خود را به جی میل زیر بفرستید.

منتظر نظرات خوب شما هستم.  

instagram: english__teaching 

Gmail: teachenglish882@gmail.com

نایت اسکین

نظرات 43 + ارسال نظر
یلدا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام میشه نمونه سوال و لیسینیگ و ردینگ و اسپیکینگ و هر چه مربوط به دوره pre-intermedite می شود را برای من بذارید اخه من این ترم میروم به پری اینترمدیت ودوست دارم همزمان با کلاسهایم این مواردی که گفتم را داشته باشم و پیش بروم.ممنون میشم در این زمینه هم کمکم کنید.

سلام یلدای عزیز.
تو بخش موضوعات وبم لیسنیگ هست تو سطح متوسط هم گذاشتم اما چشم بازم میذارم.
راستی امتحان کت چظور بود؟

محمد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://parakeet.blogfa.com

سلام جدیدترین مقررات و آیین نامه تاسیس آموزشگاه زبان رو می خوام. می تونی تهیه کنی؟

یکم سخته.
ولی چشم تا اخر هفته میذارم تو وبم.
-------------------------------------------------------------------
نمی دونم بدردت می خوره یا نه اما امیدورام خوب باشه.
به این ادرس برو.
http://investinkhorasan.ir/portal/component/invest_license/?task=show&formId=329

یلدا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام خیلی ممنونم عزیزم سخت بود ولی با کمک استاد تونستم مخصوصا لیسیننگش خیلی مشکل بود.ولی بالاخره دادیم که الان پی آی نشستیم. .بازم مرسی از وبلاگ بسیار جالب و مفیدت

خواهش می کنم عزیزم.

فرزاد یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

آپ کردم مخصوص خودت
خوراکته

omadam.

بهنام یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ http://englishvillage.ir

یک پیشرفت خوب در وبلاگتونه این کار

mamnon.

یلدا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام میشه یه کاری برای من انجام بدید استاد ما گفته تا شنبه یک آهنگ انگلیسی حفظ کنیم میشه یک آهنگ آرام و آسان برای من بذاری من دانلود کنم متن شم باشه لطفا.خواهش می کنم سریع جوابمو بده. ممنون خیلی در حد 2 دقیقه هم باشه

یلدا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام خیلی لطف کردی مرسی از اینکه کمکم می کنی.ممنون

یادا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام میشه من رو در زمینه so , enitherکمک کنید جزو گرامرمونه و اگه میشه برای من جزوه ای یا نمونه سوالی با جواب برای من بذارید ممنون میشم هر چه زودتر کمکم کنید.ممنون

ببخشید عزیزم enither یعنی چی؟
من تو دیکشنری زدم معنی نداره؟
شاید اشتباه نوشتی

یلدا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام ببخشید neither هست ببخشید

کیمیا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

با سلام. به نظرم اتفاق خوبیه که همه چیز باهم در یک وبلاگه. ایشالا موفق باشین.

mamnon.

یلدا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام منظورم neither میشه زودتر کمکم کنید.ممنون

درباره هردو پست گذاشتم.

یلدا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام میشه بازم راهنمایی کنید میشه در مورد بیوگرافی جنیفر لوپز به من اطلاعات بدید ممنون میشم اگه میشه زود جوابمو بدید ممنون میشم.

اگر تو ی گوگل سرچ کنی بیوگرافیش میاد.

یلدا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

اخه من گشتم یه چیز انگلیسی خوب می خواهم میشه تا آخر امشب برام بذارید. ممنون

toye in do ta site rafti?
http://www.biography.com/people/jennifer-lopez-9542231

http://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Lopez

یلدا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام راستی ببخشید در مورد so و neither هم ممنون خیلی لطف کردی

khahesh mikonam.

یلدا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام ممنون که مثل همیشه کمکم کردی ویکی پدیا رو رفته بودم ولی اون یکی رو نه.ممنون

یلدا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام مرسی از شما خیلی تو این مدت به من کمک کردین میشه کارتون هایی هم برای دانلود بذاری. مثل سیندرلا سفیدبرفی زیبای خفته سندباد پری دریایی و .... ممنون میشم اگه این کارو بکنی.

نه عزیزم خواهش می کنم.
به ادرس زیر برو
http://smartenglish.vcp.ir/
ستون های بغل همین ادرس رو بگرد چیزهای خوبی داره

فرزاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

سلام کیاندخت جان
دو تا مسئله:
1-کارتون های سیمپسون با زیرنویس انگلیسی از کجا بخرم یا دانلود کنم؟؟؟میگن واسه تقویت زبان خوبن
2- در مورد مهاجرت اطلاعات ندارین؟چه کشوری خوبه؟چه سایتی باید بریم واسه اقدام؟چه شرایطی دارن؟

سلام فرزاد جان.
برای دانلود کارتون ها به لینک زیر برو
http://vatandownload.com/2012/02/-the-simpsons-5-season-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%85%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%86%D9%87%D8%A7-fr.php

نه متاسفانه اطلاعاتی ندارم.

یلدا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام خیلی ممنون که من و راهنمایی میکنید.

خواهش می کنم.
تونستی پیدا کنی خوب بود برنامه هاش؟

یلدا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام ممنون از سایتهایی که بهم دادی خیلی مفیدن و یه خواهشی ازت داشتم میشه در مورد american big breakfast recepie اطلاعات به من بدی. ممنون

فرزاد یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

مرسی از راهنماییتون

khahesh mikonam.

یلدا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام میشه در مورد صبحانه آمریکایی به من اطلاعات بدی. ممنون

I don,t have any information for this one i,m so sorry dear.

یلدا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام ممنون عزیزم اشکالی نداره.

sara چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://sarataha.blogfa.com/

salam

man ketabe 504 vase mobil mikham ba talafoz
hast hamchin chizi????

سلام سارا جان بله که هست.
حتما برات میذارم.
یا هفته ای یک بار میخوام یک درس 504 رو بذارم میتونی با وب من پیش بری و در هر درس هر سوالی که داشته باشی جواب میدم.
کدومش؟؟؟

یلدا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام ببخشید من اینقدر مزاحمتون می شم می خوواستم در مورد مطلبی در مورد درست کردن رستوران کمکم کنید مثلا استادمون گفته که رستورانمون چه جوری باشد. ممنون میشم کمکم کنید.

نه عزیزم خواهش میکنم.
برای چند شنبه می خوای؟

یلدا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام برای شنبه باید حفظ کنم اگه کمکم کنی که خیلی خوب میشه.ممنون

باشه عزیزم.یه دیسکاشن میذارم تا بقیه نظراتشون رو بگن تو از روی نظر اون ها جمع بندی کن
اسم کتابی که می خونی چیه؟

یلدا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام توتال انگلیش {total english} هستش ببین گفته استادمون که فکر کنید دارید یه رستران می زنید و در مورد تم رستوران چه تمی دوست دارید باشد و چرا و نوع غذایی که سرو می کنید کیفیت امکاناتی که دوست دارید رستورانتون داشته باشد با دلیل باید لکچر بدیم.ممنون میشم زود کمکم کنید.

باشه.
من وظیفه دارم چون این پست رو گذاشتم به در خواست ها پاسخ بدم اما بهتره خودت با دایره لغتی که داری و با ایده هایی که به ذهنت میرسه لکچر بسازی و یا کارهایی دیگه..
اما در کل این وظیفه منه که پاسخ بدم هر سوالی که داشته باشی من در خدمتم فقط برای خودت گفتم.

یلدا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

ببخشید می خواستم بگم همه اینهایی که گفتم باید به صورت جمله باشد .ممنون

نظرات پست پایینی رو نگاه کن خودت یه جمع بندی انجام بده.

حسین نژاد شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ http://samirhoseinnezhad.blogfa.com

hi dear friend
it is so nice of u to help others i really appreciate your effort.
God bless you

ممنون از حضور خوبتون.

هستی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://Autumnal28.blogfa .com

سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی
پروفایلت فعال نبود
زبان خوندی یا عشق زبانی؟

چرا عزیزم فعاله.
من عاشق زبانم.

فرزاد یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

سلام کیاندخت جان
خوبی؟
یه پیشنهاد
میتونی برای وبلاگت لوگو بزاری
بعد هرکس وبلاگتو میاره بالا اون عکس لوگو بالا پیش تب مرورگر نشون داده میشه
وبلاگ منو بزن میبینی
عکس یه بچه سبزپوش گذاشتم

مرسی فرزاد عزیز.

پریسا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

برا تقویت زبان واسه کنکور چیکار کنم؟کدوم ردینق از کدوم کتاب بخونم ؟سوم تجربیم خواهشا ایمیل بزنین

bashe azizam.

sama یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

slm abji khoobi manam doost daram y webloge inglisi bezanam..ama nemidoonam chejoori komakam mikoni???khahesh mikonam....

سلام سمای عزیز.
می تونی وارد سایت های blogsky.com یا blogfa.com بشی و ثبت نام کنی.

sama یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

_________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$

یلدا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام چرا مطلب جدید نمیذاری.ممنون

mizaram azizam.

حسین نژاد پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ق.ظ http://samirhoseinnezhad.blogfa.com

hi dear friend
you are invited to my blog . i put a lovely poem from mis brooks for translation . please share your informition with us
thanks[گل]

i will come.

فرزاد پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

بعد مدتها سلاااام
خوبی؟
یه پیشنهاد داشتم برای خودت و همه کسایی که میخونن و میخوان لیسینینگ و البته اطلاعات عمومی و علمیشون بره بالا
معرفی یه شبکه انگلیسی زبان
DW Europe
بعداز ظهر ها زبان انگلیسی مطالب و مستندهای علمی میزاره
زبان انگلیسی بسیار ساده هم استفاده میشه
حتی مبتدی ها هم متوجه میشن
مخصوصا برنامه بین ساعت 7 الی 8 شب رو حتما حتما ببینین خیلی از موضوعات لیسینینگ و ریدینگ آیلتس در مورد اینگونه تکنولوژی های جدید هس که نشون میده تو این یکساعت

سلام.
ممنون.
بسیار بسیار متشکرم از این که گفتی
ممنونم

حسین پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ http://quietlife.mihanblog.com/

Hi dear Kiandokht
nice to meet you and thanks for coming to my blog
let's be friend
i add your address to my friend list
be good luck

ندا علوی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام
من تا حالا از صد تا وبلاگ وسایت کمک خواستم اما کسی کمکم نکرده.
من از زبان هیچی نمیدونم اما خیلی علاقه دارم یاد بگیرم
اموزشگاه های معتبر مث کیش و سفیر و کانون رو تجربه کردم اما چون اصرار دارن یه کلمه هم فارسی حرف نزنن، من هیچی یاد نگرفتم و نتونستم بالا برم .شما میتونید کلاس زبانی رو به من معرفی کنید که توش فارسی تدریس کنن.به خدا یه عمر دعاتون میکنم.

سلام ندای عزیز.
نه متاسفانه عزیزم من جایی که فارسی صحبت کنن رو نمیشناسم.
بیشتر تو کدوم قسمت زبان ضعف داری؟
و بیشتر می خوای تو کدوم قسمت قوی تر باشی گرامر،دایره لغت،صحبت کردن،مهارت شنیداری...؟

ساحل دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام اگه میشه جواب این سوال رو سریع بهم بدید چرا وقتی به کلمه ی new ,er اضافه می کنیم دو تا w نمی گیرد؟خیلی ممنون

سلام.
ببین این قاعده درسته که اگر یه vowel va consonant پشت هم بیان هنگام اضافه کردن er دوبار تکرار میشه مثل mad madder اما کلمه ی new حروف ew با هم ادغام میشن اینا diphtong هستن توی تلفظ هم میگیم nu دلیل اصلیش همین dipthong بودنشه.

یک کتاب و یک سکه دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://keetab.persianblog.irhttp://

با سلام و وقت بخیر
پیشنهاد می کنم با خرید داستان علا الدین (انگلیسی به همراه ترجمه فارسی ) به قیمت 2000 تومان در قرعه کشی یک سکه تمام بهار آزادی شرکت کنید.
http://keetab.persianblog.ir

حسین سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ http://sweetlife20.mihanblog.com

سلام کیاندخت عزیز
من ادرس وبم رو عوض کزدم و ممنون میشم بهم سر بزنی بازم،موفق باشید

نگین دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ http://saiau.ir

سلام همکار ارجمند
با همکاری جمعی از دانشجویان سایتی را ایجاد نموده ایم که در آن منابع کمیاب و ارزشمند زبان انگلیسی را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهیم.
ممنون می شویم اگر سایت را قابل دانستید ، برای حمایت ما را با عنوان آموزش زبان انگلیسی لینک کنید.
با تشکر صمیمانه از لطف شما

salammotarjem پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ http://salammotarjem.blogfa.com

سلام استاد.

اگر اجازه بدید از مطالب شما توی گروه لاین آموزش مجازی زبان انگلیسی استفاده کنیم؟؟؟ اجازه میفرمایید؟؟

ممنون اگر اجازه بدید
مطالب شما خیلی مناسبه

بله حتما :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد