آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

Idiom

نظرات 3 + ارسال نظر
یلدا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام میشه یه کاری برای من انجام بدید استاد ما گفته تا شنبه یک آهنگ انگلیسی حفظ کنیم میشه یک آهنگ آرام و آسان برای من بذاری من دانلود کنم متن شم باشه لطفا.خواهش می کنم سریع جوابمو بده. ممنون خیلی در حد 2 دقیقه هم باشه

Ok dear.

یلدا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام عزیزم میشه لطف کنی تا آخر امشب برایم بذاری فردا حفظ کنم خواهش می کنم.ممنون

سلام عزیزم
به ادرس زیر برو
http://langlearn.ir/?p=1315

یلدا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام خیلی لطف کردی مرسی از اینکه کمکم می کنی.ممنون

khahesh mikonam azizam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد