آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

ضرب المثل-۲

1-In unity there is strength(یه دست صدا نداره) 

2-A man is known by the company he keeps(بگو دوستت کیه تا بگم کی هستی) 

3-from the cradle to grave(ز گهواره تا گور دانش بجوی) 

4-easy come, easy go(باد آورده را باد می برد) 

5-a liar ought to have a good memory(دروغگو کم حافظه است) 

6-outstay ones welcome(کنگر خوردن و لنگر انداختن) 

7-The cat dreams of mice(شتر در خواب بیند پنبه دانه) 

8-Horses for courses(هر کسی را بهر کاری ساخته اند) 

9-A big head has a big ache(هرکه بامش بیش برفش بیشتر است) 

10-Go with the ride(همرنگ جماعت شدن) 

11-Hit the jackpot(یک شب پولدار شدن) 

12-The miles of God grind slowly(چوب خدا صدا ندارد) 

13-Cry wolf(چوپان دروغگو) 

14-All that glitters is not gold(هر گردی گردو نیست) 

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://zendegi-movafagh.blogsky.com

سلام دوست عزیز شما هم وب خوبی دارید
ممنون که به من سر زدید
خوشحال میشم که به وب دیگه من هم سر بزنید.
در ضمن شما جز دوستان من شدید و در وب من لینک شدید
خوشحال میشم اگر من رو در صورت تمایل در وب خودت جز دوستانت قرار بدی
http://paris-r.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد