آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

Film

سلام دوستای عزیزم. 

در این بست برای شما عزیزان لینک دانلود فیلمی را قرار دادم که سه دقیقه است. 

در بست های بعدی قسمت های بعدی را خواهم گذاشت. 

 

و اگر قسمتی از فیلم رو متوجه نمی شوید می توانید به من بگویید تا راهنمایتان کنم.

 

 

 

http://s2.picofile.com/file/7631546020/VTS_02_0.vob.html 

 

 

(کاربر س امیدوارم برای شما هم مفید باشد)

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://jalebtarinha.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
میشناسی؟
بکل فراموشمون کردیااااا
زودی سر بزن
و هرچی نخوندی رو بخون
این یه دستوره[عصبانی]

[ناخوش][نیشخند]

سلام.
ممنون.
نه بابا این چه حرفیه...
چشک حتما

پریماه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://tonelehasti.blogsky.com

سلاااااااااااااام...
آقا فرمت این فیلم کوتاهه چیه؟ برای من باز نمی شه

برنامه kmplayer داری عزیزم؟

پریماه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

آره دارم بابا!!!

اخه من خودم با kmplayer باز می کنم

پریماه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

واااااااااااا...
ورژن kmp من خیر سرش جدیده!!
شاید لینک مشکل داره ها!!
یک چک بکن...اه... من تو خماریش موندم

نه عزیزم مشکل نداره لینک.
من خودم راحت می تونم دانلو کنم

پریماه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

میگم یک خواهش!
میشه برام برفستی به ایمیلم؟ من چند بار دانلود کردم ولی نمی خونه!

اره عزیزم حتما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد