آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

آموزش زبان انگلیسی

همه چیز درباره زبان(گرامر-نمونه سوال-داستان انگلیسی...)

conversation

you know i,d like to repaint the kitchen.

Ok,what color?

How about gray?

Well,I don,t mind repainting it,but gray is out of the question.

why?what,s wrong with it?

It,s boring

Really?To me, gray is calm, not boring.

 
 
I don,t mind repainting means It,s not important for me 
calm means relaxing,peaceful,silent. 
 
Good Luck
نظرات 4 + ارسال نظر
رها شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

یلدا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام میشه زود به زود مطلب بذاری راستی یه سوالی داشتم میشه به من بگی اون دیسکاشن قبلی که گفتی در مورد نوجوانان بود به نظرت من چه طور بدم ممنون میشم بهم بگی البته ببخشید اگه اینقدر دیر پرسیدم برام مهمه و یه چیز دیگه میشه بازم موصوع دیسکاشن بدی ممنون.

bashe azizam.
yalda jan man manzoret ro nafahmidam!!!!!!!1
mishe dobare begi

یلدا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام منظورم اینه که میشه بگی من در چه سطحی هستم خوب بود یا بد می خواستم ببینم از نظر شما من در چه سطحی هستم با اون دیسکاشنی نوشتم .ممنون

عزیزم خیلی هم خوب بود فقط یکم باید به گرامرت بیشتر دقت کنی.

پری پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ http://black8white.blogfa.com/

سلام
من یه مشکل تو ترتیب صفت ها دارم
نمی دونم کدوم باید اول بیاد وکدوم دوم وسوم و...
تو کتاب درسی یه قسمت درباره order adj
گفته شده که شامل دوقسمت
:
fact--------- opinion
هستش من نمی دونم منظورش چیه
این صفت هارو می خواهد در دو قسمت بالا جدا کنیم
نمی دانم کدوم fact وکدوم ...
ممنون میشم توضیح بدی دوست خوبم

حتما عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد